האטקרטיביות של נדל"ן למגורים בגרמניה צפויה להמשך בייחוד בתקופה של חוסר ודאות כלכלית ומשבר בגוש האירו, כאשר משקיעים מחפשים ביטחון ויציבות ולא תשואות שוטפות. זוהי המסקנה מפאנל מומחים שהתקיים בברלין במהלך חודש אוקטובר בידי חברת Property Investment Europe.

אנדראס סיגל מקרן הנדל"ן הברלינאית GSW אמר כי משקיעים מוסדיים בקרן, ביניהם ממשלת סינגפור וקרנות פנסיה בריטיות ואמריקאיות רואים בהשקעה בנדל"ן למגורים בגרמניה מהלך דפנסיבי המחזק את שולי הבטחון של תיקי ההשקעות במקרה של פירוק גוש האירו. "אנחנו עדים להזרמה מאסיבית של הון משחקנים גדולים", אמר סיגל.

"‬יתכן שהגידול העתידי בערך לא יהיה מהיר, אך משקיעים מעוניינים בעיקר בשמירה ערך ההשקעה, ותזרים מזומנים יציב", אמר פרנסואה בורבון מקרן Centuria בה רוב המשקיעים הם מהמזרח התיכון. קלאוס פרנקן מ Catella הוסיף: "המשקיעים בהחלט מתמקדים בנכסים סולידיים, ללא תשואה גבוהה. באופן יחסי קל לקבל מימון עבור נדל"ן למגורים ביחס לנדל"ן מסחרי.

דגלס אדוארדס מ Corpus Siero הוסיף כי: "באופן עקרוני, לתיקי השקעות בנדל"ן למגורים יש את כל המאפיינים של נכסי ליבה איכותיים". הנכסים נזילים, זמינים, ניתנים לניהול באופן מקצועי, ומאפשרים השקעות בנפח גדול סיבות בגינן פלח השוק הפך להיות פופולארי עם משקיעים מוסדיים בינ"ל

מעודכן לתאריך: אוקטובר 26, 2020